خیابان فرشته که در الهیه واقع شده قلب پنت هوس‌های پایتخت است. این خیابان از خیابان ولی‌عصر(عج) در غرب آغاز می‌شود و در منطقه پل رومی پایان می‌یابد. ساخت منزل مسکونی در فرشته انتخابی عالی برای کسانیست که مایلند در خانه‌ای کاملاً مطابق سلیقه خود، در خیابانی لوکس زندگی کنند.

برج‌های مسکونی در فرشته

همانطور که گفته شد این خیابان میزبان برج‌های لوکس و بزرگ بسیاریست. بعنوان مثال برج هرمس که در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع و ۲۱ طبقه ساخته شده است.

برج هرمس از زیبایی و شکوه بسیاری برخوردار بوده و در زمره برج‌های لوکس پایتخت قرار دارد. این برج مجلل علاوه بر موقعیت مکانی مناسب و معماری بسیار زیبا و دقیق از امکانات و تجهیزات بسیار لوکس و باکیفیتی نیز برخوردار است که شرایط مناسبی برای یک زندگی ایده‌آل را رقم زده است. این ساختمان علاوه بر واحد‌های لوکس ۵۰۰ و ۹۰۰ متری با امکاناتی همچون فضای سبز، بام سبز، سالن اجتماعات، لابی، استخر، سالن بدنسازی، هلی پد و سالن اسکواش از ساکنین خود میزبانی می‌کند.

ساخت منزل مسکونی در فرشته
ساخت منزل مسکونی در فرشته

مراکز خرید لوکس در فرشته

یکی از جاذبه های مهم خیابان فرشته مرکز خرید سام سنتر است که یکی از مهمترین اهداف ساخت آن گردآوری برندهای بین‌المللی و ارایه کالاهای مجلل و متنوع در سطح کیفیت جهانی به شهروندان بوده است.

ساخت بنای نه طبقه مرکز خرید سام سنتر در سال ۱۳۹۰ آغاز شد و ۲ سال ادامه یافت. این مجتمع ۲۶ فروشگاه بزرگ تجاری را در خود جای داده و تمام تجهیزات استفاه شده در آن از شرکت‌های معتبر تهیه شده‌اند. محیط بیضی شکل لابی فضایی پویا در آن بوجود آورده است وسیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع محیطی آرام و دلنشین را برای افراد فراهم می‌کند.

همانطور که گفته شد سیستم‌های مربوط به هوا، نورپردازی وجود رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های بسیار زیبا و لوکس تجربه‌ای بی نظیر را برای مشتریان فراهم می‌سازد که موجب می‌شود بتوانید ساعات قابل توجهی از روز را در آنجا بگذرانید.

سام سنتر نجات بخش ترافیک در فرشته

از آنجا که در شرایط کنونی یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد برای حضور طولانی مدت در اماکن اینچنینی محل پارک خودروست، سام سنتر با ۲۴۰ واحد پارکینگ در طبقات خود که از دو مسیر خیابان فرشته و بزرگراه مدرس راه دسترسی دارند، در کنار ایجاد آرامش برای مشتریان خود، به روان شدن ترافیک در منطقه کمک شایانی کرده است.

اولین فروشگاهی که در سام سنتر افتتاح شد به برند مون بلان تعلق داشت. این برند آلمانی در سال ۱۹۰۶ توسط یک بانکدار هامبورگی و شریک برلینی‌اش راه‌اندازی شد و هم اکنون ۴۴۹ شعبه در سراسر جهان دارد. بیشتر فعالیت آنها تولید نوشت افزار، جواهرات، ساعت و عینک آفتابی است.

به گفته مدیران این شرکت، شاید روان نویسان مون بلان روانترین روان نویس جهان نباشند اما یکی از واضح ترین علائم رشد و موفقیت به حساب می آیند و در اولین سبد خرید کسانی هستند که به باشگاه ثروتمندان قدم می گذارند. امروز برند مون بلان، از معروف‌ترین مثال‌های درس‌های برندسازی و فلسفه لاکچری در جهان است. خصوصاً کتب معتبر برندسازی، حرکت این برند از یک محصول واحد به مجموعه گسترده‌ای از محصولات را، نمونه‌ای موفق از استراتژی Brand Strech محسوب می‌کنند.

ساخت منزل مسکونی در فرشته

اگر دوست دارید ساختمانی لوکس در فرشته داشته باشید شرکت طراحی دکوراسیون داخلی اتاق آبی آماده است تا زیباترین منازل مسکونی در تهران را برای شما طراحی نماید. ساخت منازل مسکونی لوکس هنر ماست.