خیابان فرشته یکی از لوکس ترین مناطق تهران است. خیابانی که شنیدن اسمش برج‌های سر به فلک کشیده و زیبا و ماشین های لوکس و عجیب و غریب رو تو ذهن ما تداعی می‌کنه. خیابان فرشته گل سر سبد خیابان‌های بالاشهر تهران و منطقه الهیه است. برای تمام ساکنین منطقه فضای داخلی منزلشون حتما پر اهمیت تر از فضای خارج اون هست و این موضوع باعث شده طراحی دکوراسیون داخلی در فرشته خیلی پر طرفدار باشه.

آب و هوای خیابان های فرشته خیلی عالیه. هوای دلپذیر و خنک کوچه های فرشته حس خیلی خوبی به انسان میده و این باعث شده که داشتن یک آپارتمان حتی کوچیک (البته اگر تو فرشته پیدا بشه) آرزوی خیلی‌ها باشه. وقتی تو فرشته راه میروید توصیه می‌کنم کلاهتون دستتون باشه. اینجوری درسته که گردنتون از نگاه کردن به برج‌ها درد میگیره اما در عوض کلاهتون نمیفته!!!

طراحی دکوراسیون داخلی در فرشته
طراحی دکوراسیون داخلی در فرشته

اماکن مطرح و دیدنی در فرشته

خیابان فرشته با ویژگی‌های عجیبش یکی از مکان‌هایی است که آدم‌ها باید گشت و گذاری در اون داشته باشن. با این حال، فرشته از مکان‌هایی برخورداره که بر جذابیتش افزوده. مال‌های لوکس و بزرگی مثل سام سنتر و کویین سنتر در این محدوده قرار دارن که هر روزه جمعیت زیادی به گذروندن اوقات فراغتشون در اون‌ها میپردازن. کافه‌ها و رستوران‌های شیک یا فودکورت سنترها هم، محبوبیت زیادی در این بین دارن. برخی از موزه‌هایی هم که در منطقه‌ی الهیه و محدوده فرشته واقع شدن، جذابیت زیادی برای مردم دارن. از جمله، موزه موسیقی ایران، دکتر حسابی و… سفارت‌های واقع شده در این منطقه هم باغ‌های بی‌نظیری رو دارن، مثل باغ سفارت ترکیه یا آلمان.

یکی از بناهای زیبا و لوکس خیابان فرشته به نام بوتیک مال ملل می باشد . این مرکز در زمینی به وسعت ۱۶۷۰ متر مربع و مساحت ۱۲۰۱۲ متر مربع در نبش خیابان بوسنی و هرزگوین ساخته شده است. بوتیک مال ملل شامل ۴ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۱۴۰ خودرو، ۴ طبقه تجاری و یک طبقه رستوران است. از نکات قابل توجه این پروژه، حضور برند های لوکس داخلی در کنار برند های خارجیست. این پاساژ انتخابی مناسب و عالی برای کسانیست که علاقمند به گردش در اماکنی با معماری و دکوراسیون خاص هستند.

سخن پایانی

منطقه الهیه و مخصوصاً فرشته در سال های اخیر بطور ویژه مورد توجه برج سازان قرار رگفته است. به دلیل وجود برج های لوکس، بزرگ و بسیار زیبا، این منطقه به نام قلب پنت هاوس های کشور شناخته می شود. این ویژگی ها منجر به منحصر بفرد بودن طراحی دکوراسیون داخلی در فرشته شده اند.

اگر قصد ساخت منزل مسکونی در فرشته را دارید می‌توانید صفر تا صد کارتان را به گروه حرفه‌ای اتاق آبی بسپارید. همچنین اگر ساختمان شما نیاز به طراحی داخلی دارد، کارشناسان اتاق آبی برای با تجربه بالا در طراحی دکوراسیون داخلی، می توانند محیطی آرام، لوکس و کارا را برای شما بوجود آورند.

طراحی دکوراسیون داخلی در فرشته
طراحی دکوراسیون داخلی در فرشته

برخی از مطالب از این لینک برداشته شده‌اند.