پیشینه تاریخی جردن

خیابان شش کیلومتری جردن که بعد ها آفریقا و هم اکنون نلسون ماندلا نامیده می شود، مناطق یک، سه و شش شهرداری تهران را به هم متصل می کند. این خیابان در واقع حد فاصل منطقه الهیه تا میدان آرژانتین را شامل می شود. جردن برگرفته از نام ساموئل مارتین جردن است که در سال های ۱۳۰۰ و ۱۳۱۹ به دلیل فعالیت هایش در حوزه آموزش نوین از دولت ایران نشان افتخار و دانش دریافت نمود. او که ایران را وطن دوم خود می دانست دبیرستان آمریکایی ها که بعد ها به البرز تغییر نام داد را افتتاح نمود. ایجاد این مدرسه و حضور مبلغان مسیحی و افراد تحصیل کرده از کشور های مختلف موجب ایجاد سبک های بخصوصی از طراحی دکوراسیون داخلی در جردن گردید.

طراح دکوراسیون داخلی در جردن
طراح دکوراسیون داخلی

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی

آنچه طراحی دکوراسیون داخلی در جردن را ظریفتر می کند، همجواری با سفارتخانه های مکزیک، عمان، اروگوئه، کنیا، قطر، سودان، بحرین، لهستان، کویت، ایتالیا، یونان، فیلیپین، نیجریه و بنگلادش است که در این خیابان قرار دارند و بر سلیقه مخاطب تاثیر می گذارند. از سایر مراکز دولتی محله جردن می توان به ساختمان مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران، شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و دریانوردی ایران، سرای محله کاووسیه و شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران وزارت نیرو اشاره کرد.

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت بسیار بالایی دارد. طراحی دکوراسیون داخلی در جردن به عنوان یک منطقه مسکونی در شهر شلوغ تهران باید به گونه‌ای باشد که استرس و خستگی های روزمره را از تن ساکنان برهاند. محیطی آرام برای ساکنان فراهم کند. زندگی لذت بخشی در یک منزل رویایی برای ساکنان به ارمغان آورد. برای داشتن چنین سکونت گاه آرامی زیاد فاصله ندارید. فقط یک تماس و مشاوره با اتاق آبی می‌تواند کمک بزرگی به شما بنماید. اتاق آبی علاوه بر طراحی دکوراسیون داخلی می‌تواند پروژه ساخت منزل مسکونی شما را از ابتدا تا انتها مدیریت نماید.