از روزگاران کهن این محله یک مسحد قدیمی با طراحی دکوراسیون داخلی خاص در ولنجک تهران به قدمت ۱۵۰ سال با سقف شیروانی به جا مانده است. این مسجد هم اکنون نیز محل عبادت و اقامه نماز به امامت امام جمعه این محله می باشد. همچنین پارک اعجازی نیز قبرستانی با همین قدمت را در خود جای داده است.

ولنجک در حوزه شهرداری منطقه ۱ تهران قرار داشته و محل سکونت ۲۲ هزارنفر از هموطنانان است. این محله از سمت شمال به کوهپایه های توچال، از شرق به رودخانه ولنجک، از غرب به درکه و از شرق به بزرگراه پارک وی می رسد و در زمان های قدیم میزبان مهاجرانی بوده که این منطقه را به دلیل هوای مناسب، آب کافی و خاک حاصلخیز محلی رویایی برای دامداری و کشاورزی می دانستند.

طراحی دکوراسیون داخلی در ولنجک
نمونه طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

سبک طراحی دکوراسیون داخلی در ولنجک

آنچه طراحی دکوراسیون داخلی در ولنجک تهران را متمایز می کند، ترکیب سبک های معماری متفاوت در این منطقه است. همانطور که گفته شد ردپای بافت قدیمی در این محله به چشم می خورد که با بافت مدرن و لوکس ۸ مرکز خرید بزرگ، ۴ مرکز درمانی ۹ بوستان و سفارت خانه های متعدد کشور های مختلف ترکیب شده است.

آنچه باید در طراحی دکوراسیون داخلی در ولنجک و سایر نقاط دارای مخاطبین حساس، ریز بین و نکته سنج قرار گیرد، رعایت اصول شش گانه طراحی داخلیست که شامل تاکید، تضاد، تکرار، تعادل، تناسب و هماهنگی می باشد.

این اصول کمک می کنند تا در کنار افزایش جذابیت بصری فضا، تفاوت هایی در محیط ایجاد شوند تا باعث ایجاد جذابیت محیط گردند و در نهایت احساس امنیت و یکپارچگی را به مخاطب هدبه دهند. طراحان دکوراسیون داخلی اتاق آبی آماده اند تا محیطی زیبا، کارا و مملو از آرامش را برای شما ایجاد نمایند.

اتاق آبی مجری ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی

همه دوست دارند در محیطی آرام و به دور از تنش زندگی کنند. محیطی که آرامش را به آن‌ها القا نماید و استرس‌ها و فشار‌های زندگی روزمره در شهر شلوغی مثل تهران را از تنشان برهاند. ما در اتاق آبی متخصص ساخت منازل و طراحی دکوراسیون داخلی هستیم. منازل را ابتدا تا انتها میسازیم. حتی می‌توانید طراحی مبلمان منازل خود را نیز به ما بسپارید.